Zabrze, dnia 26.03.2021 r.
ADM.261.85.2021.BG
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zamówienia , którego wartość nie przekracza kwoty 130.000 złotych
I ZAMAWIAJĄCY:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu, ul. 3 Maja 16, 41 – 800 Zabrze
Tel. Kontaktowy: 32 277 78 68
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530
Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.zabrze.pl,
Adres strony internetowej: www.mopr.zabrze.pl; www.mopr.zabrze.magistrat.pl ;
II PODSTAWA PRAWNA OPRACOWANIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Dz. U 164 Nr 16 poz. 3 z późn. zm., Regulamin udzielania zamówień w Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Zabrzu, których wartość nie przekracza kwoty 130.000 złotych
pn : „Zakup niszczarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.”
IV OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup niszczarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.”
CPV: 30191400-8 niszczarki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5
Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym: koszty transportu oraz wniesienia sprzętu do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia.
Termin dostawy niszczarek będzie dodatkowo oceniany przez Zamawiającego. Dostawa nastąpi do wskazanej przez Zamawiającego placówki, w terminie wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym z uwzględnieniem terminu wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Miejsce dostawy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu w Zabrzu, ul. 3 Maja 16.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionych przedmiotów własnym transportem i na własny koszt.
Ceny poszczególnych produktów w trakcie trwania umowy uznaje się za stałe.
Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z zamówieniem nie później niż do 7 dni od dnia pisemnego zawiadomienia o niezgodności.
Dostarczone niszczarki muszą być fabrycznie nowe i objęte gwarancją minimum 24 miesiące.
Zapłata za dostawę nastąpi jednorazowo w terminie do 30 dni od dnia wystawienia i dostarczenia faktur VAT do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć faktury VAT zgodne pod względem ilościowym i jakościowym z wykonaną dostawą. W przypadku wystąpienia niezgodności zapłata faktur zostanie wstrzymana do momentu wyjaśnienia niezgodności.
Prosimy o podanie całkowitej ceny dostawy brutto zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy w przypadku zabezpieczenia wystarczających środków finansowych na realizację zamówienia, które uzależnia od wysokości cen ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.
cały plik do pobrania:
2603 zapytanie ofertowe zakup niszczarek[2603 zapytanie ofertowe zakup niszczarek.zip – Pobrano 243 razy – 1,00 MB]