ZAPYTANIE OFERTOWE

Zabrze, dnia 26.03.2021 r.

ADM.261.85.2021.BG 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zamówienia , którego wartość nie przekracza kwoty 130.000 złotych

I ZAMAWIAJĄCY:

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu, ul. 3 Maja 16, 41 – 800 Zabrze
Tel. Kontaktowy: 32 277 78 68

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530
Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.zabrze.pl,
Adres strony internetowej: www.mopr.zabrze.pl; www.mopr.zabrze.magistrat.pl ;

II PODSTAWA PRAWNA OPRACOWANIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO:

Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Dz. U 164 Nr 16 poz. 3 z późn. zm., Regulamin udzielania zamówień w Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Zabrzu, których wartość nie przekracza kwoty 130.000 złotych 

pn : Zakup niszczarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.

IV OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest Zakup niszczarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.

CPV: 30191400-8 niszczarki        

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5

Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym: koszty transportu oraz wniesienia sprzętu do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia.

Termin dostawy niszczarek będzie dodatkowo oceniany przez Zamawiającego. Dostawa nastąpi do wskazanej przez Zamawiającego placówki, w terminie wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym z uwzględnieniem terminu wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty.

Miejsce dostawy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu w Zabrzu, ul. 3 Maja 16.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionych przedmiotów własnym transportem i na własny koszt.

Ceny poszczególnych produktów w trakcie trwania umowy uznaje się za stałe.

Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z zamówieniem nie później niż do 7 dni od dnia pisemnego zawiadomienia o niezgodności.

Dostarczone niszczarki muszą być fabrycznie nowe i objęte gwarancją minimum 24 miesiące.

Zapłata za dostawę nastąpi jednorazowo w terminie do 30 dni od dnia wystawienia i dostarczenia  faktur VAT do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć faktury VAT zgodne pod względem ilościowym i jakościowym z wykonaną dostawą. W przypadku wystąpienia niezgodności zapłata faktur zostanie wstrzymana do momentu wyjaśnienia niezgodności.

Prosimy o podanie całkowitej ceny dostawy brutto zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy w przypadku zabezpieczenia wystarczających środków finansowych na realizację zamówienia, które uzależnia od wysokości cen ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.

cały plik do pobrania:

2603 zapytanie ofertowe zakup niszczarek
[2603 zapytanie ofertowe zakup niszczarek.zip – Pobrano 201 razy – 1,00 MB]