Zabrze, dn. 4.01.2021 r.
ADM.260.32.2020.AP
WSZYSCY WYKONAWCY
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający dołącza do dokumentacji zaktualizowany projekt lady w recepcji, tj. rzut poglądowy lady recepcyjnej. Opis lady w recepcji pozostaje bez zmian.
Zaktualizowany projekt stanowi załącznik do modyfikacji.
Pozostałe postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostają bez zmian.
Dokonaną zmianę zamawiający udostępnia na stronach internetowych na których zamieścił specyfikację istotnych warunków zamówienia.
Sprawę prowadzi:
Agnieszka Polak – tel. 32 277 78 68
plik do pobrania:
0401 Modyfikacja SIWZ[0401 Modyfikacja SIWZ.zip – Pobrano 250 razy – 460,61 KB]