ADM.261.63.2021.BG Zabrze, dnia 14.04.2021 r.
Zawiadomienie
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. – zamówienie, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000 złotych, pod nazwą: „Dostawa tonerów i akcesoriów do drukarek, kserokopiarek na potrzeby MOPR oraz projektu Program Aktywności Lokalnej dla dzielnicy Zandka oraz Centrum Wsparcia Rodziny – rozwój usług społecznych na terenie Zabrza Projekty współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020” z podziałem na 3 części.
- Do Zamawiającego, w terminie składania ofert, w zakresie części I i części II wpłynęły 4 oferty:
- SIGMA ul. Bałtycka 7/9, 74-500 Chojna – oferta nie podlegająca ocenie
- PRO OFFICE Sp. z o.o. Aleja Korfantego 179 B, 40-153 Katowice – część I cena: 18.943,23 zł. ;Termin dostawy : 3 dni od daty podpisania umowy; część II: cena: 12.282,78 zł. ; Termin dostawy : 3 dni od daty podpisania umowy
- P.W. MULTIKOM Adam Papierski ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz – część I cena: 16.705,98 zł. ;Termin dostawy : 3 dni od daty podpisania umowy; część II cena: 10.578,47 zł. ; Termin dostawy : 3 dni od daty podpisania umowy
- Firma Handlowo Usługowa TADAN s.c. ul.Radomska 15, 40-757 Katowice – część I cena: 47.214,78 zł. ;Termin dostawy : 3 dni od daty podpisania umowy; część II cena : 27.761,10 zł. ; Termin dostawy : brak zapisów
cały plik do pobrania:
1404 zawiadomienie cz.I i cz.II. wyniki[1404 zawiadomienie cz.I i cz.II. wyniki.pdf – Pobrano 194 razy – 108,92 KB]