Zawiadomienie

ADM.261.63.2021.BG                                                                                                     Zabrze, dnia 14.04.2021 r.

Zawiadomienie

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. – zamówienie, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000 złotych, pod nazwą: Dostawa tonerów i akcesoriów do drukarek, kserokopiarek na potrzeby MOPR oraz projektu Program Aktywności Lokalnej dla dzielnicy Zandka oraz Centrum Wsparcia Rodziny – rozwój usług społecznych na terenie Zabrza Projekty współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020” z podziałem na 3 części.

  1. Do Zamawiającego, w terminie składania ofert, w zakresie części I i części II wpłynęły 4 oferty:

 

  1. SIGMA ul. Bałtycka 7/9, 74-500 Chojna – oferta nie podlegająca ocenie
  2. PRO OFFICE Sp. z o.o. Aleja Korfantego 179 B, 40-153 Katowiceczęść I cena: 18.943,23 zł. ;Termin dostawy : 3 dni od daty podpisania umowy; część II: cena: 12.282,78 zł. ; Termin dostawy : 3 dni od daty podpisania umowy
  3. P.W. MULTIKOM Adam Papierski ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz – część I cena: 16.705,98 zł. ;Termin dostawy : 3 dni od daty podpisania umowy; część II cena: 10.578,47 zł. ; Termin dostawy : 3 dni od daty podpisania umowy
  4. Firma Handlowo Usługowa TADAN s.c. ul.Radomska 15, 40-757 Katowice – część I cena: 47.214,78 zł. ;Termin dostawy : 3 dni od daty podpisania umowy; część II cena : 27.761,10 zł. ; Termin dostawy : brak zapisów

cały plik do pobrania:

1404 zawiadomienie cz.I i cz.II. wyniki
[1404 zawiadomienie cz.I i cz.II. wyniki.pdf – Pobrano 178 razy – 108,92 KB]