Zabrze, dnia 25.03.2021 r.
ADM.261.75.2021.JD
Zawiadomienie
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu: „Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektów: „Centrum Wsparcia Rodziny – rozwój usług społecznych na terenie miasta Zabrze”, „Program aktywności lokalnej dla dzielnicy Zandka” oraz „Magnes” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Do zamawiającego wpłynęły 3 oferty:
a. LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7D, 40-301 Katowice na kwotę 13 953,06 zł brutto, termin dostawy 1 dzień.
b. PRO OFFICE Sp. z o.o., ul. Korfantego 179B, 40-153 Katowice na kwotę 17 806,33 zł brutto, termin dostawy 1 dzień.
c. SPEED Piotr Czub, ul. Matejki 8 II, 47-220 Kędzierzyn Koźle na kwotę 17523,44 zł brutto, termin dostawy 3 dni.
- Zamawiający wybrał ofertę firmy LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7D, 40-301 Katowice.
- Oferta w/w firmy była najkorzystniejsza, Wykonawca spełnił wszystkie warunki zamawiającego.
- Wykonawcom przyznano następującą liczbę punktów:
Nazwa firmy | Wartość oferty | Punkty przyznane za cenę | Punkty przyznane za termin dostawy | Łączna ilość punktów przyznana ofercie |
LUKA Sp. z o.o. Katowice | 13 953,06 zł | 60 | 40 | 100 |
PRO OFFICE Sp. z o.o Katowice | 17 806,33 zł | 47,02 | 40 | 87,02 |
SPEED Piotr Czub Kędzierzyn Koźle | 17 523,44 | 47,43 | 0 | 47,43 |
Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. (032) 277-78-68 lub pocztą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.zabrze.pl
Sprawę prowadzi:
Jolanta Dziura – tel. 32 277 78 68
plik do pobrania:
2503 Wyniki[2503 Wyniki.zip – Pobrano 214 razy – 495,41 KB]