Zawiadomienie

Zabrze, dnia 25.03.2021 r.

ADM.261.75.2021.JD

Zawiadomienie

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu: „Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektów: „Centrum Wsparcia Rodziny – rozwój usług społecznych na terenie miasta Zabrze”, „Program aktywności lokalnej dla dzielnicy Zandka” oraz „Magnes” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

 Do zamawiającego wpłynęły 3 oferty:

a. LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7D, 40-301 Katowice na kwotę 13 953,06 zł brutto, termin dostawy 1 dzień.

b. PRO OFFICE Sp. z o.o., ul. Korfantego 179B, 40-153 Katowice na kwotę 17 806,33 zł brutto, termin dostawy 1 dzień.

c. SPEED Piotr Czub, ul. Matejki 8 II, 47-220 Kędzierzyn Koźle na kwotę 17523,44 zł brutto, termin dostawy 3 dni.

  1. Zamawiający wybrał ofertę firmy LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7D, 40-301 Katowice.
  2. Oferta w/w firmy była najkorzystniejsza, Wykonawca spełnił wszystkie warunki zamawiającego.
  3. Wykonawcom przyznano następującą liczbę punktów:
Nazwa firmy Wartość oferty Punkty przyznane za cenę Punkty przyznane za termin dostawy Łączna ilość punktów przyznana ofercie
LUKA Sp. z o.o. Katowice 13 953,06 zł 60 40 100
PRO OFFICE Sp. z o.o Katowice 17 806,33 zł 47,02 40 87,02
SPEED Piotr Czub Kędzierzyn Koźle 17 523,44 47,43 0 47,43

Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy.

W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. (032) 277-78-68 lub pocztą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.zabrze.pl

Sprawę prowadzi:

Jolanta Dziura – tel. 32 277 78 68

 

plik do pobrania:

2503 Wyniki
[2503 Wyniki.zip – Pobrano 200 razy – 495,41 KB]