Zabrze, dnia 18.05.2020 r.
ADM.261.102.2020.AP
Zawiadomienie
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu: „Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Klubu Seniora w Zabrzu oraz projektów: „Centrum Wsparcia Rodziny – rozwój usług społecznych na terenie miasta Zabrze” oraz „Program aktywności lokalnej dla dzielnicy Zandka” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”
Do zamawiającego wpłynęły 2 oferty:
- LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7D, 40-301 Katowice na kwotę 12 856,58 zł brutto, 10 452,50 zł netto, termin dostawy 1 dzień.
- H.U. Techmex, ul. Toszecka 101, 44-100 Gliwice na kwotę 13 453,86 zł brutto, 10 938,10 zł netto, termin dostawy 1 dzień.
- Zamawiający wybrał ofertę firmy LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7D, 40-301 Katowice.
- Oferta w/w firmy była najkorzystniejsza, Wykonawca spełnił wszystkie warunki zamawiającego.
- Wykonawcom przyznano następującą liczbę punktów:
Nazwa firmy | Wartość oferty | Punkty przyznane za cenę | Punkty przyznane za termin dostawy | Łączna ilość punktów przyznana ofercie |
LUKA Sp. z o.o. Katowice | 12 856,58 zł | 60 | 40 | 100 |
P.H.U. Techmex Gliwice | 13 453,86 zł | 57,60 | 40 | 97,60 |
Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. (032) 277-78-68 lub pocztą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.zabrze.pl
Sprawę prowadzi:
Agnieszka Polak – tel. 32 277 78 68
pliki do pobrania:
1805 wyniki sprostowanie[1805 wyniki sprostowanie.pdf – Pobrano 173 razy – 447,30 KB]