ZAWIADOMIENIE

Zabrze, dnia 18.05.2020 r.

 

ADM.261.102.2020.AP

 

 

Zawiadomienie

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu: „Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Klubu Seniora w Zabrzu oraz projektów: „Centrum Wsparcia Rodziny – rozwój usług społecznych na terenie miasta Zabrze” oraz „Program aktywności lokalnej dla dzielnicy Zandka” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”

 

Do zamawiającego  wpłynęły 2 oferty:

  1. LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7D, 40-301 Katowice na kwotę 12 856,58 zł brutto, 10 452,50 zł netto, termin dostawy 1 dzień.
  2. H.U. Techmex, ul. Toszecka 101, 44-100 Gliwice na kwotę 13 453,86 zł brutto, 10 938,10 zł netto, termin dostawy 1 dzień.
  1. Zamawiający wybrał ofertę firmy LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7D, 40-301 Katowice.
  2. Oferta w/w firmy była najkorzystniejsza, Wykonawca spełnił wszystkie warunki zamawiającego.
  3. Wykonawcom przyznano następującą liczbę punktów:

 

Nazwa firmy Wartość oferty Punkty przyznane za cenę Punkty przyznane za termin dostawy Łączna ilość punktów przyznana ofercie
LUKA Sp. z o.o. Katowice 12 856,58 zł 60 40 100
P.H.U. Techmex Gliwice 13 453,86 zł 57,60 40 97,60

 

Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy.

W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. (032) 277-78-68 lub pocztą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.zabrze.pl

 

Sprawę prowadzi:

Agnieszka Polak – tel. 32 277 78 68

pliki do pobrania:

1805 wyniki sprostowanie
[1805 wyniki sprostowanie.pdf – Pobrano 173 razy – 447,30 KB]