Zabrze, dnia 13.05.2020 r.
ADM.260.14.2020.AP
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu w trybie art. 138o p/n : „Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części”
do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty dla części 1 postępowania oraz po 1 ofercie dla części od 2 do 8 postępowania:
Część 1:
- Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.
Cena: 334 950,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.
- Spółdzielnia Socjalna „OPOKA”, Chechło, ul. Hutnicza 26, 32-310 Klucze.
Cena: 661 780,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania od Zamawiającego: 30 dni.
Część 2: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.
Cena 575 685,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.
Część 3: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.
Cena 86 130,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.
Część 4: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.
Cena 471 015,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.
Część 5: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.
Cena 128 415,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.
Część 6: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.
Cena 154 098,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.
Część 7: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.
Cena 244 230,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.
Część 8: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.
Cena 146 760,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę: kwoty 2 230 064,84 zł brutto, 2 218 233,25 zł netto, 519 577,71 euro, w tym:
Część 1 – Posiłki z dowozem do domu klienta 343 295,05 zł brutto / 342 976,48 zł netto
Część 2 – Zabrze Centrum 606 245,48 zł brutto/ 602 450,31 zł netto
Część 3 – Zabrze Makoszowy 90 047,07 zł brutto/ 89 735,55 zł netto
Część 4 – Zabrze Mikulczyce 496 019,03 zł brutto/ 492 913,89 zł netto
Część 5 – Zabrze Rokitnica 128 597,53 zł brutto/127 792,49 netto
Część 6 – Zabrze Biskupice 154 317,03 zł brutto/153 350,99 zł netto
Część 7 – Zabrze Zaborze 257 195,05 zł brutto/ 255 584,98 zł netto
Część 8 – Osoby bezdomne 154 348,60 zł brutto/ 153 428,56 zł netto.
Sprawę prowadzi:
Agnieszka Polak – tel. 32 277 78 68
pliki do pobrania:
1305 informacja z otwarcia ofert[1305 informacja z otwarcia ofert.pdf – Pobrano 193 razy – 544,57 KB]