INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Zabrze, dnia 13.05.2020 r.

ADM.260.14.2020.AP

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu w trybie art. 138o p/n : „Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części”

do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty dla części 1 postępowania oraz po 1 ofercie dla części od 2 do 8 postępowania:

Część 1:

  1. Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.

Cena: 334 950,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.

  1. Spółdzielnia Socjalna „OPOKA”, Chechło, ul. Hutnicza 26, 32-310 Klucze.

Cena: 661 780,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania od Zamawiającego: 30 dni.

Część 2: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.

Cena 575 685,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.

Część 3: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.

Cena 86 130,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.

Część 4: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.

Cena 471 015,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.

Część 5: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.

Cena 128 415,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.

Część 6: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.

Cena 154 098,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.

Część 7: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.

Cena 244 230,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.

Część 8: Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice.

Cena 146 760,00 zł brutto. Termin płatności faktury od daty jej otrzymania przez Zamawiającego: 30 dni.

 

Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę: kwoty 2 230 064,84 zł brutto, 2 218 233,25 zł netto, 519 577,71 euro, w tym:

Część 1 – Posiłki z dowozem do domu klienta 343 295,05 zł brutto / 342 976,48 zł netto

Część 2 – Zabrze Centrum 606 245,48 zł brutto/ 602 450,31 zł netto

Część 3 – Zabrze Makoszowy 90 047,07 zł brutto/ 89 735,55 zł netto

Część 4 – Zabrze Mikulczyce 496 019,03 zł brutto/ 492 913,89 zł netto

Część 5 – Zabrze Rokitnica 128 597,53 zł brutto/127 792,49 netto

Część 6 – Zabrze Biskupice 154 317,03 zł brutto/153 350,99 zł netto

Część 7 – Zabrze Zaborze 257 195,05 zł brutto/ 255 584,98 zł netto

Część 8 – Osoby bezdomne 154 348,60 zł brutto/ 153 428,56 zł netto.

 

Sprawę prowadzi:

Agnieszka Polak – tel. 32 277 78 68

pliki do pobrania:

1305 informacja z otwarcia ofert
[1305 informacja z otwarcia ofert.pdf – Pobrano 193 razy – 544,57 KB]