Odpowiedź

Zabrze, dnia 14.04.2020 r.

ADM.260.3.2020.AP

WSZYSCY WYKONAWCY

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. Zakup macierzy z dyskami wraz z usługą instalacji, konfiguracji oraz migracji danych ze starej macierzy, do zamawiającego w dniu 10.04.2020 r. wpłynęło od potencjalnego wykonawcy zapytanie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 r., poz. 1843) zamawiający udziela odpowiedzi na zapytanie.

Pytanie:  

„W związku z zadawanymi pytaniami przez Wykonawców będących ubiegać się o powyższe postępowanie nikt nie zadał kluczowego pytania odnośnie, migracji danych ze starej macierzy.
Jaką macierz obecnie posiada Zamawiający, jakie dane i ile tych danych jest do migracji, w jakich godzinach ma odbywać się ta migracja czy w siedzibie Zamawiającego czy może być zdalnie, są to kluczowe pytania aby przygotować dokładną wycenę.
Prosimy o odpowiedź w tym temacie, oraz jak jest to możliwe o przesunięcie terminu składania ofert.”

 

Odpowiedź:

W chwili obecnej ośrodek wykorzystuje miejsce na dwóch macierzach Eternus DX60 S2, MSA 2040).

Nowa macierz ma zastąpić obecną macierz DX60 S2, natomiast MSA 2040 pozostanie bez zmian.

Dane, które zamawiający chce zmigrować na nową macierz z starych to :

20 maszyn wirtualnych w tym Windows 2003, Windows 2000, Windows 2008, wirtualne maszyny oparte na systemie linuks. Maszyny zajmują od 200 Gb do 1 TB.

Ilość danych do przeniesienia z macierzy to około 3,5 TB

Wszystkie macierze połączone są z hostami poprzez FC, wszystkie porty FC w hostach są zajęte, zamawiający nie posiada switcha FC.

Migracja ma się odbywać w godzinach 7:30 do 15:30

Migracja ma się odbyć u klienta w siedzibie tj. ul. 3 Maja 16, 41-800 Zabrze.

 

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają niezmienione.

Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Pzp, treść zapytania wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcy oraz umieszcza je na stronie internetowej, na której opublikował SIWZ.

Sprawę prowadzi:

Agnieszka Polak – tel. 32 277 78 68

pliki do pobrania:

1404 odpowiedź na pytanie IV
[1404 odpowiedź na pytanie IV.pdf – Pobrano 157 razy – 494,62 KB]